0|
5937
|16.06.2009
БИЗНЕС & ТУРИЗЪМ
Lenovo с нова стратегия в България
Китайският гигант за персонални компютри Lenovo насочва своите ресурси и към България. Компанията разглеждат страната ни като един от развиващите се пазари, с най-голям потенциал в региона.
Това обяви Радослав Воденичаров, главен мениджър на Lenovo България, на среща с медиите вчера.
Китайските специалисти ще търсят възможности за нови инвестиции у нас през 2009 година. Постигнала стабилни резултати от предходната година, компанията планира да утвърди фирмения си имидж на пазара, като инвестира в разширяване на продуктовото си представяне в България.
Предвижда се добре познатата на българския потребител серия Think да бъде представена и чрез най-новите сървърни технологии. Китайците ще фокусират вниманието си и върху въвеждането на по-малко познатите на нашия пазар продуктови линии Idea и Value Line.
Въпреки периода на глобални икономически промени, Lenovo търси и други възможности за развитие. Оптимистичните средносрочни прогнози за потреблението на ИКТ технологиите у нас, повишеният пазарен дял на Lenovo в България през изминалата година, както и потенциала на Lenovo като цяло, ще доведат до устойчиво развитие на компанията на нашия пазар, смята Воденичаров.
Компанията ще инвестира повече в бързоразвиващите се пазари, какъвто според нея е и България. Това е една възможност страната ни да вземе най-доброто от проектния и транзакционен бизнес както като ресурс, така и като хора, които ще се занимават конкретно с това в страната ни.
През 2009 година китайските производители разширяват и сервизната си инфраструктура, като я допълва с услуги за сървърната си продуктова линия. Въвежда се и допълнителна сервизна структура обслужваща ексклузивно продуктите Idea. Очаква се Lenovo в България да разшири и своята дистрибуторска мрежа.
На 9 юни 2009 бе обявен официално и вторият дистрибутор на китайския гигант у нас и това – компанията Asbis. Frognews.bg
Моля, подкрепете ни.
Реклама / Ads
КОМЕНТАРИ
Реклама / Ads