0|
7221
|22.06.2017
БИЗНЕС & ТУРИЗЪМ
Новото поколение на флагмана Insignia на Opel празнува своята българска премиера
Новото поколение на флагмана Insignia на Opel празнува своята българска премиера снощи в присъствието на над 300 почитатели на марката, настоящи и потенциални клиенти и медии. За премиерата бе избран един от най-добре оборудваните в техническо отношение центрове.
Мястото на събитието беше избрано целенасочено, за да отговори максимално на характера на новия модел на Opel, отличаващ се с богато съчетание на най-съвременни технологии.
Директорът на представителството на Opel за България Вихрен Горанчев представи най-впечатляващите от тях, включително авангардните матрични светлини IntelliLux LED® , високотехнологичната система за задвижване на четирите колела с torque vectoring, свръхмодерните системи за асистенция на водача, висококачествения интериор със сертифицираните от AGR ергономични предни седалки и типичната за Opel първокласна свързаност с интеграция на смартфон, която сега включва уникалната система Opel OnStar. Тези системи бяха визуално представени на гостите на събитието благодарение на високотехнологичното видео прожектиране върху четирите стени на залата, създавайки им почти физическо усещане за динамиката и работата на функциите на новия модел. Освен това два високооборудвани автомобила бяха на разположение на присъстващите за тяхното близко запознанство с дизайна, пропорциите и комфорта на новия флагман на Opel.
Новата Insignia е носител на гените на своите предшественици и продължава достойните традиции на флагманите в гамата на Opel. Както Вихрен Горанчев започна своето представяне „Opel има дълга история и силно присъствие със своите флагмани още от шейсетте и седемдесетте години на миналия век, когато моделите от “Голямата тройка” – Kapitän, Admiral и Diplomat формират горната част на портфолиото на Opel – тази на големите и престижни автомобили“. Техният харизматичен дизайн и присъствие са ключови за вдъхновението на дизайнерите и на новата Insignia. „Новата Insignia е наследила ДНК-ато на тези престижни предшественици и продължава тяхната славна традиция дори по отношение на това, че и тя като “Голямата тройка” се произвежда в Рюселсхайм, Германия“, добави Вихрен Горанчев.
Новата Insignia получава възможно най-добрия старт в живота благодарение на голямата популярност и успех на своя предшественик. Лансираното през 2008 година първо поколение Opel Insignia поставя началото на нова ера за марката. Той предложи множество иновативни технологии и вдъхновяващ непреходен дизайн, а когато се появи за първи път беше високо оценен от публиката и медиите, които го избраха за Автомобил на годината 2009 за Европа. Година по-късно и българските медиите му присъдиха най-високото отличие за България.
Директорът на представителството на Opel за България Вихрен Горанчев представи най-впечатляващите от тях, включително авангардните матрични светлини IntelliLux LED® , високотехнологичната система за задвижване на четирите колела с torque vectoring, свръхмодерните системи за асистенция на водача, висококачествения интериор със сертифицираните от AGR ергономични предни седалки и типичната за Opel първокласна свързаност с интеграция на смартфон, която сега включва уникалната система Opel OnStar. Тези системи бяха визуално представени на гостите на събитието благодарение на високотехнологичното видео прожектиране върху четирите стени на залата, създавайки им почти физическо усещане за динамиката и работата на функциите на новия модел. Освен това два високооборудвани автомобила бяха на разположение на присъстващите за тяхното близко запознанство с дизайна, пропорциите и комфорта на новия флагман на Opel.
Новата Insignia е носител на гените на своите предшественици и продължава достойните традиции на флагманите в гамата на Opel. Както Вихрен Горанчев започна своето представяне „Opel има дълга история и силно присъствие със своите флагмани още от шейсетте и седемдесетте години на миналия век, когато моделите от “Голямата тройка” – Kapitän, Admiral и Diplomat формират горната част на портфолиото на Opel – тази на големите и престижни автомобили“. Техният харизматичен дизайн и присъствие са ключови за вдъхновението на дизайнерите и на новата Insignia. „Новата Insignia е наследила ДНК-ато на тези престижни предшественици и продължава тяхната славна традиция дори по отношение на това, че и тя като “Голямата тройка” се произвежда в Рюселсхайм, Германия“, добави Вихрен Горанчев.
Новата Insignia получава възможно най-добрия старт в живота благодарение на голямата популярност и успех на своя предшественик. Лансираното през 2008 година първо поколение Opel Insignia поставя началото на нова ера за марката. Той предложи множество иновативни технологии и вдъхновяващ непреходен дизайн, а когато се появи за първи път беше високо оценен от публиката и медиите, които го избраха за Автомобил на годината 2009 за Европа. Година по-късно и българските медиите му присъдиха най-високото отличие за България.
Моля, подкрепете ни.
Реклама / Ads
КОМЕНТАРИ
Реклама / Ads