Реклама / Ads
0| 3798 |07.09.2022 БИЗНЕС & ТУРИЗЪМ

Почиваме по-малко, но често

.
Динамиката в ежедневието налага редица избори. Един от тях е как, къде и колко да почиваме. Както всичко в заобикалящия ни свят и разбирането за пълноценна почивка се променя. „Откраднатите дни“ са ни все по-нужни не само, за да сменим обстановката и да избягаме от офиса, но и за да възстановим силите си и да освободим съзнанието си от ежедневните проблеми и стреса. Или казано просто, да си осигурим релакс в приятна среда.

И ако преди правехме това един - два пъти годишно за по - дълъг  период от време, то сега е недостатъчно или не съвсем ефективно, сочат проучванията на потребителското поведение. Все повече хора предпочитат да разделят годишната си отпуска на по-малки интервали за отдих в различни периоди на годината. Търсят се възможности за по - кратък или уикенд предстой, съчетаващ желания комфорт с преживявания, балнео и релакс услуги.

 

Малко са обаче хотелските комплекси, които предлагат желаната качествена услуга, съчетана с релаксиращи СПА процедури, необходимата инфраструктура за деца, добра храна и обслужване. Важна е и локацията,особено когато става въпрос за семейства с деца или хора, търсещи като добавка към почивката си нови преживявания.

Видно е, че потребителското търсене се променя и туристическият бранш трябва да положи повече усилия за промяна и подобряване на предлаганите комплексни услуги в родните хотели.

 

Добрите примери трябва да бъдат показвани. Един от тях е четиризвездният Гранд Хотел Банско, който  след  трансформация във философията на обслужването и предлаганите услуги се превърна в един от най-посещаваните хотели в региона , през четирите сезона на годината.

 

„Постарахме се да се погрижим за всеки детайл, който има пряко отношение към осигуряване на цялостна релаксация както в стаите за настаняване, така и във всеки кът, предлагащ възможност за почивка, релакс и забавление. За нас е важно клиентът да има усещане за хармония.“ споделя Милена Антова генерален мениджър на Гранд хотел Банско.


Стаите в хотела са просторни и предлагат конфортна почивка с изглед към планината в централната част на града. Може и да звучи като детайл, но матраците и възглавниците от най-висок клас и са достъчно удобни, за да гарантират пълноценен сън и почивка на тялото.

 

СПА центърът, с безплатен достъп за всички гости, разполага с няколко вида парни бани, сауни, множество релакс зони, вътрешен и външен басейн. Допълнително се предлагат разнообразни възможности за масажи. Дори когато хотелът е със запълнен капацитет, просторният СПА център осигурява необходимото лично пространство за всеки гост. За спортуващите комплексът предлага безплатен фитнес клуб от най-голямата верига “Pulse Fitness and SPA“.

 

В хотела е помислено и за организиране на свободното време на децата и възрастните и освен безплатните детските кътове с аниматори, се организат и други видове развлечения за всички гости, както и посещения на различни културни и природни забележителности.

 

Качествената храна е другата част от фундамента, върху който се изгражда концепцията на успеха на Гранд Хотел Банско. Тя е лакмус за привличане на преобладаващата част от клиентите особено когато става въпрос за ол инклузив пакетите във всичките им варианти. „Над година ни отне да сглобим необходимия колектив за ресторанта и кухнята, който най-добре да отговаря на нашата цел, но тези усилия дадоха желания резултат и днес можем да се похвалим с отличен международен екип от професионалисти.“ разказва Антова.

 

Менюто е богато и е сред най-разнообразните в Банско. За българските стандарти храната покрива не само изискванията на 5* хотели, но е ориентирано към различни вкусове осигуряващи кулинарно пътешествие на сетивата, което включва местни традиционни бански ястия, рибни деликатеси и суши от Страната на изгряващото слънце, блюда от азиатската, турската и средиземноморската кухня. Салатният бар предлага изобилие от свежест и продукти за всички вкусове. Обособена е и зона за студени предястия и деликатеси за любителите на колбаси и сирена. Запазено място на закуска имат тестените изделия, които надхвърлят 20 вида собствено производство. Менюто е съобразено и с изискванията на гостите, които спазват специфични режими на хранене. Сладки изкушения очакват гостите, които ще трябва да избират между над 30 вида торти, кремове, първокласни ориенталски сиропирани десерти и пресни плодове.

 

„Залагаме на професионализъм, лично отношение към гостите, както и на баланс между цени и съответствие между качество и цена. Осигуряваме целогодишна отлична услуга достъпна за българските и чуждестранните туристи, защото вярваме, че дори и по-краткосрочния отдих трябва да бъде пълноценен и достъпен за повече хора.“ заключва Милена Антова.

Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 0| 3147 |06.09.2022 Италиански остров предлага на хората 15 хил. евро, за да се преместят там . 0| 7609 |06.09.2022 Цената на пилешкото „хвръкна“ до небесата . 0| 2989 |05.09.2022 Държавите от ОПЕК+ се съгласиха да намалят добива на петрол . 0| 5535 |05.09.2022 Цветан Василев спечели дело срещу НАП за над 1 млн. лв.

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads