Реклама / Ads
3| 10672 |08.04.2009 БИЗНЕС & ТУРИЗЪМ

Цигарена фабрика Пловдив завладява все по-голям пазарен дял

.
Изпълнителният директор на Цигарена фабрика Пловдив Златомира Драганска Източник: Неделчо Хазърбасанов, Frognews.bg
Цигарена фабрика Пловдив представи постигнатите резултати на фирмата за първите три месеца от годината, както и новите цени на търговските марки “The King” и “Merilyn”. Компанията презенитира и своите нови марки - Merilyn Vanilia и The King White.
 

Кутия с 20 цигари The King се продава на цена от 2,80 лв., а кутия Merilyn Slims - 3 лв. Обявените цени, с които на практика компанията ще намали печалбата си, са маркетингов ход за привличане на повече потребители, стана ясно на пресконференция, организирана от компанията.

Цените ще бъдат временни и трябва да изиграят своята роля спрямо потребителите, защото пазарът очаква това от нас, обясни изпълнителният директор на цигарената фабрика Златомира Драганска.




Основната идея е да се намали ценовият шок на потребителите на тютюневи изделия след влизането на новия по-висок акциз, обясни Милен Щерев от компанията.

Основната мъжка марка The King ще се продава с най-ниската цена на пазара, което няма да е за сметка на качеството, посочи той.

По думите му намаляването на цените на цигарите на фабриката се предприема, защото „българският пазар на цигари е силно ориентиран ценово”.

Според Златомира Драганска фабриката в Пловдив е една от най-бързоразвиващите се цигарени компании в България, защото нейните марки на цигарите са намерили своето място сред силно конкурентния пазар на вносителите и производителите у нас.

От началото на годината досега „Цигарена фабрика Пловдив” е внесла в републиканския бюджет над 36 млн. лв. от акцизи ДДС и осигуровки. Назначени са били над 260 служители във фабриката, които работят на двусменен режим на работа с цел да бъдат изпълнение заявките на дистрибуторите. Фабриката обаче произвежда цигари и на ишлеме в други страни.

Всяка от марките на фабриката в Пловдив е спечелила малко над 1 % пазарен цял. Четирите разновидности на продуктите The King и Merilyn Slims в момента покриват около 2 % пазарен дял на цигарения пазар. Според Златомира Драганска целта на компанията да покрие 10 % от пазарния дял у нас до края на 2009 г. вероятно ще бъде изпълнена, това показва и постигнатото до момента.

Златомира Драганска обясни, че кризата не се отразява негативно върху „Цигарена фабрика Пловдив”, даже износът расте, както и доставките вътре в страната.

Инвестиционната политика е насочена към създаването на нови технологични линии за разнообразяване на сегмента.

Продуктите от тези инвестиции, които са направени ще се прояви в края на тази година, разказа Драганска и заяви, че става дума за нови цигари, какви по думите й до момента няма на пазара у нас.

Бранд мениджърът Милен Щерев заяви, че ценовата политика, ориентирана към потребителите, кореспондира пряко с политиката на фабриката към търговците, на които се правят разнообразни отстъпки, което пък е важно от гледна точка на кризата. Frognews.bg
Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 0| 5324 |01.04.2009 Българинът с все по-голям интерес към СПА курортите . 5| 5636 |29.12.2008 Променят формата на Пролетния панаир в Пловдив . 13| 7495 |02.12.2008 Пловдив с потенциал да стане световен туристически център . 3| 5044 |13.10.2008 Глобяват с 300 хил. лв. Пловдивския панаир

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads
Реклама / Ads
НАЙ-ЧЕТЕНИ
Реклама / Ads