3|
10672
|08.04.2009
БИЗНЕС & ТУРИЗЪМ
Цигарена фабрика Пловдив завладява все по-голям пазарен дял
Цигарена фабрика Пловдив представи постигнатите резултати на фирмата за първите три месеца от годината, както и новите цени на търговските марки “The King” и “Merilyn”. Компанията презенитира и своите нови марки - Merilyn Vanilia и The King White.
Кутия с 20 цигари The King се продава на цена от 2,80 лв., а кутия Merilyn Slims - 3 лв. Обявените цени, с които на практика компанията ще намали печалбата си, са маркетингов ход за привличане на повече потребители, стана ясно на пресконференция, организирана от компанията.
Цените ще бъдат временни и трябва да изиграят своята роля спрямо потребителите, защото пазарът очаква това от нас, обясни изпълнителният директор на цигарената фабрика Златомира Драганска.
Основната идея е да се намали ценовият шок на потребителите на тютюневи изделия след влизането на новия по-висок акциз, обясни Милен Щерев от компанията.
Основната мъжка марка The King ще се продава с най-ниската цена на пазара, което няма да е за сметка на качеството, посочи той.
По думите му намаляването на цените на цигарите на фабриката се предприема, защото „българският пазар на цигари е силно ориентиран ценово”.
Според Златомира Драганска фабриката в Пловдив е една от най-бързоразвиващите се цигарени компании в България, защото нейните марки на цигарите са намерили своето място сред силно конкурентния пазар на вносителите и производителите у нас.
От началото на годината досега „Цигарена фабрика Пловдив” е внесла в републиканския бюджет над 36 млн. лв. от акцизи ДДС и осигуровки. Назначени са били над 260 служители във фабриката, които работят на двусменен режим на работа с цел да бъдат изпълнение заявките на дистрибуторите. Фабриката обаче произвежда цигари и на ишлеме в други страни.
Всяка от марките на фабриката в Пловдив е спечелила малко над 1 % пазарен цял. Четирите разновидности на продуктите The King и Merilyn Slims в момента покриват около 2 % пазарен дял на цигарения пазар. Според Златомира Драганска целта на компанията да покрие 10 % от пазарния дял у нас до края на 2009 г. вероятно ще бъде изпълнена, това показва и постигнатото до момента.
Златомира Драганска обясни, че кризата не се отразява негативно върху „Цигарена фабрика Пловдив”, даже износът расте, както и доставките вътре в страната.
Инвестиционната политика е насочена към създаването на нови технологични линии за разнообразяване на сегмента.
Продуктите от тези инвестиции, които са направени ще се прояви в края на тази година, разказа Драганска и заяви, че става дума за нови цигари, какви по думите й до момента няма на пазара у нас.
Бранд мениджърът Милен Щерев заяви, че ценовата политика, ориентирана към потребителите, кореспондира пряко с политиката на фабриката към търговците, на които се правят разнообразни отстъпки, което пък е важно от гледна точка на кризата. Frognews.bg
Моля, подкрепете ни.
Реклама / Ads
КОМЕНТАРИ
Реклама / Ads