Реклама / Ads
0| 6830 |19.12.2011 БИЗНЕС & ТУРИЗЪМ

VIVACOM с награда за уникален за България проект

.
Компанията създава собствена програма за задържане и развитие на ключови служители
 

София, 19 декември 2011г. – VIVACOM създаде работеща и успешна програма за задържане и развитие на ключови служители, която няма български аналог. Проектът, който е уникален за нашия пазар, получи наградата „Управление на приемствеността” в годишния конкурс на Българската асоциация за управление и развитие на човешките ресурси (БАУРЧР) за 2011 г. Целта на инициативата е да развива и задържа иновативното знание в компанията, като идентифицира успешните специалисти с  незаменими професионални знания и умения, подготвя ги за по-нататъшното им израстване и създава условя да съхранят и предадат своето ноу-хау на останалите професионалисти в тяхната област. Проектът е разработен изцяло с вътрешен ресурс, а не е имплементация на чуждестранен опит в тази област.

 

Във фокуса на програмата за „Управление на приемствеността на иновативното знание - Ключови служители на VIVACOM“ влизат 60 човека с уникални иновативни знания, които остават дългосрочно в компанията, за да внедряват нови, по-ефективни решения и да създават нови проекти и услуги, които да повишават стойността на телекома.

 

Една година след старта си проектът отчита изключително силни резултати:

·         във всички критични области, определени от мениджмънта,  има избрани ключови служители, които да гарантират приемственост на знанието;

·         реализиран е ефектът за задържане в компанията не само за ключовите служители, но и за номинираните, които не са избрани в програмата;

·         според проведена през месец октомври 2011 г. анкета, 85% от тях посочват повишаване на мотивацията си спрямо 2010 г

·         63% от кандидатите, попаднали извън листата на идентифицираните ключови служители, посочват, че критериите за избор през 2010 г. са прозрачни и обективни;

·         61% от номинираните, но попаднали извън листата, имат желание да кандидатстват отново през 2012 г.

От всички избрани ключови служители, 20% са повишени на по-висока позиция още през първата година на провеждане на програмата. Това им дава възможност да поемат още по-предизвикателни проекти и да предадат своите незаменими знания и умения на други служители в компанията.

Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 0| 10552 |30.08.2011 VIVACOM пуска революционен мобилен план без договор . 0| 9320 |29.04.2011 Семейство Жекови грабна наградата за снимка на Пещерска . 0| 5510 |12.05.2010 Мтел и VIVACOM се разбраха за номерата . 21| 7355 |10.09.2009 VIVACOM - новият телеком

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads
Реклама / Ads
НАЙ-ЧЕТЕНИ
Реклама / Ads