10|
5372
|11.11.2010
НОВИНИ
С 70% спадна търсенето на колбаси "Стара планина"
Интересът на потребителите към продукти с марката "Стара планина" е спаднал със 70% в резултат от скандалите в последния месец, твърдят месопроизводители.
Според фирмите, работещи по стандарта, това е довело до намаляване на производството под санитарния минимум, неритмична търговия и увеличаване на брака.Една от фирмите, която бе замесени в скандала, се отказва от производството на продукти с марката "Стара планина“, съобщи нейният собственик Антон Костадинов.
Последните произведени продукти по утвърдения стандарт ще бъдат предложени на пазара до края на тази седмица.
Фирми от бранша обмислят създаване на собствен стандарт за "чисти продукти“, както и предложение за преформатиране на съществуващия. В петък ще се състои общо събрание на Асоциацията на месопреработвателите, на което ще бъде обсъден проблемът с намаленото търсене на продуктите с марката "Стара планина“.
Моля, подкрепете ни.
Реклама / Ads
КОМЕНТАРИ
Реклама / Ads