3|
5121
|27.03.2009
НОВИНИ
Общината да се грижи за паркирането нонстоп, но това не е денонощна синя зона
Контролът на общината за паркирането в София трябва да е денонощен и паяците да вдигат нарушителите без прекъсване, а не само 8 часа на ден.
Контролът на общината за паркирането в София трябва да е денонощен и паяците да вдигат нарушителите без прекъсване, а не само 8 часа на ден. Това заяви Ивайло Йонков, общински съветник от ДСБ, при представянето на предложенията за изменения в Наредбата за организация на движението на територията на Столичната община.
Това не значи, че искаме денонощна синя зона, тя ще си е пак в този часови пояс, както е сега. Идеята ни е да има паяци, които да вдигат коли на местата в София, където е забранено паркирането със знаци и това да се случва денонощно, за да се въведе ред в столицата, а не да ставаме свидетели на паркирани автомобили в зелените площи, нощно време пред заведенията и събота и неделя пред моловете. Да се получават тапи и градът да страда от нарушителите, каза Йонков.
Предложението ни, което касае синята зона е свързано с това да може жителите на даден район да паркират навсякъде в този район, а не само на две преки, както е досега, коментира Йонков.
От ДСБ искат да се редуцира платения паркинг до 10 процента. Това означава, че ако има 80 места за паркиране на дадена улица, само осем от тях да бъдат предоставени за платен паркинг. „Тоест, когато ние живеем на една жилищна площадка и някой наеме апартамента до нас и изкупи четири места за паркиране, ние имаме същите права с този човек, нищо че той има повече пари, защото това е публична общинска собственост, а ние сме жителите на този град и плащаме данъците си тук и имаме еднакви права”, каза още общинският съветник от ДСБ.
По думите му по този начин се вдига и оборота на синята зона. Защото сега може от 80 паркоместа да има 70 платени и те са неизползваеми като синя зона, а се ползват като паркинг.
Във връзка с предложението на ДСБ са правени кръгли маси с неправителствени организации и детайлите са били сериозно обмисляни, каза Йонков.
Тази промяна решава и проблема с хората, които имат лизингови автомобили, които не се водят по постоянен адрес, а се водят на „Опел” или „Фолксваген”. Те ще имат възможността да обявят този автомобил по местоживеене с личната си карта. Собственикът му ще може да получи правата да използва цялата синя зона на района, в който живее срещу билетния стикер.
Също така искаме да премахнем повечето знаци, които са взаимно отричащи се в синята зона. Достатъчно е да има в началото на всеки квартал по един знак „Платена зона”, както е по международния правилник. Frognews.bg
Това не значи, че искаме денонощна синя зона, тя ще си е пак в този часови пояс, както е сега. Идеята ни е да има паяци, които да вдигат коли на местата в София, където е забранено паркирането със знаци и това да се случва денонощно, за да се въведе ред в столицата, а не да ставаме свидетели на паркирани автомобили в зелените площи, нощно време пред заведенията и събота и неделя пред моловете. Да се получават тапи и градът да страда от нарушителите, каза Йонков.
Предложението ни, което касае синята зона е свързано с това да може жителите на даден район да паркират навсякъде в този район, а не само на две преки, както е досега, коментира Йонков.
От ДСБ искат да се редуцира платения паркинг до 10 процента. Това означава, че ако има 80 места за паркиране на дадена улица, само осем от тях да бъдат предоставени за платен паркинг. „Тоест, когато ние живеем на една жилищна площадка и някой наеме апартамента до нас и изкупи четири места за паркиране, ние имаме същите права с този човек, нищо че той има повече пари, защото това е публична общинска собственост, а ние сме жителите на този град и плащаме данъците си тук и имаме еднакви права”, каза още общинският съветник от ДСБ.
По думите му по този начин се вдига и оборота на синята зона. Защото сега може от 80 паркоместа да има 70 платени и те са неизползваеми като синя зона, а се ползват като паркинг.
Във връзка с предложението на ДСБ са правени кръгли маси с неправителствени организации и детайлите са били сериозно обмисляни, каза Йонков.
Тази промяна решава и проблема с хората, които имат лизингови автомобили, които не се водят по постоянен адрес, а се водят на „Опел” или „Фолксваген”. Те ще имат възможността да обявят този автомобил по местоживеене с личната си карта. Собственикът му ще може да получи правата да използва цялата синя зона на района, в който живее срещу билетния стикер.
Също така искаме да премахнем повечето знаци, които са взаимно отричащи се в синята зона. Достатъчно е да има в началото на всеки квартал по един знак „Платена зона”, както е по международния правилник. Frognews.bg
Моля, подкрепете ни.
Реклама / Ads
КОМЕНТАРИ
Реклама / Ads