Омбудсманът обясни как да подадем жалба, ако при снежните бури сме останали без ток
За изгорели уреди срокът за подаване на жалби е 5 работни дни, поясни още тя в ефира на NOVA.
"Обезщетенията трябва да се поискат писмено. Има образец на сайта ни. Може да се прати и по пощата с обратна дата. Когато имате изгорели електроуреди - трябва да го направите до 5 дни. Обаждате се в дружеството и те изпращат техен представител да установи повредата", каза още тя.
По думите ѝ най-много жалби има заради лошо качество на тока или за слаб ток.
"Хората на които са им отказани средства заради форсмажорни обстоятелства да се обърнат към КЕВР като изпратят писмено оплакване. Смятам, че това е злоупотреба с монополно положение. Тук КЗК трябва да се намеси. Дружествата са длъжни да поддържат сервитутната зона – около стълбовете, дърветата", призова Ковачева.
За увеличението на цените на водата, тя посочи:
„Инфраструктурата е остаряла, качеството на водата е лошо, а цената е висока. 80% е увеличението в Берковица. Това е сериозен ръст, който не отговаря на качеството. Това е проблемът. Няма никаква връзка между цена и качество. Няма възможност за онези населени места,където тече вода с лошо качество да платят по-малко”, поясни омбудсманът.
ФрогНюз
Моля, подкрепете ни.