3|
4734
|17.04.2015
НОВИНИ
Л. Павлова: Мостът „Елешница" е опасен за движение

Съставили сме график, по който да се изпълняват ремонтите на АМ „Тракия", в допълнение на виадукта „Елешница" на АМ „Хемус". Ремонтът ще започне на 20 април от 5-ти километър. Вторият етап на работа започва на 27 април, а движението ще се организира „шахматно", за да може да се прехвърля от едната в другата лента.
Това заяви министърът на регионалното развитие Лиляна Павлова по време инспектиране на критични участъци на магистралите.
„Графикът за изпълнение на всички участъци, от 5-ти до 10-ти километър, от 60-ти до 90-ти километър и от 119-ти до 135-ти километър, са планирани така, че на 1 юли да са приключили всички дейности с ремонт на асфалтовите части. Ще има две изключения. Това са мостовете на 61-ви и 67-и километър. Техният срок за изпълнение ще бъде по-дълъг", добави тя.
Павлова припомни, че мостът „Елешница" е построен 1979 г., а е пуснат в експлоатация 1980г.
„Оттогава досега съоръжението не е ремонтирано. Състоянието му не само е аварийно, а е опасно за движение, защото разрушаването на асфалтовата покривка и бетонната плоча е действително застрашаващо. Това беше и причината този мост да бъде затворен още от края на месец януари", каза още Павлова.
Тя поясни, че ремонтните дейности ще засегнат и основата на моста, който има нужда от нова хидроизолация.
„Графикът за изпълнение на всички участъци, от 5-ти до 10-ти километър, от 60-ти до 90-ти километър и от 119-ти до 135-ти километър, са планирани така, че на 1 юли да са приключили всички дейности с ремонт на асфалтовите части. Ще има две изключения. Това са мостовете на 61-ви и 67-и километър. Техният срок за изпълнение ще бъде по-дълъг", добави тя.
Павлова припомни, че мостът „Елешница" е построен 1979 г., а е пуснат в експлоатация 1980г.
„Оттогава досега съоръжението не е ремонтирано. Състоянието му не само е аварийно, а е опасно за движение, защото разрушаването на асфалтовата покривка и бетонната плоча е действително застрашаващо. Това беше и причината този мост да бъде затворен още от края на месец януари", каза още Павлова.
Тя поясни, че ремонтните дейности ще засегнат и основата на моста, който има нужда от нова хидроизолация.
Моля, подкрепете ни.






Реклама / Ads
КОМЕНТАРИ
Реклама / Ads