Реклама / Ads
1| 5351 |26.03.2014 НОВИНИ

СЕМ ограничава физиологичните нужди от екрана

.
СЕМ призова натуралистичните реклами, свързани с мензиса, простатата, диарията, пърхота, хемороидите и останалите физиологични дейности, да бъдат ограничени в часовете за вечеря.
 

Съветът за електронни медии е обсъдил психологическото въздействие върху аудиторията на тези телевизионни реклами, съобщиха от регулатора. Повод за обсъждането са множеството писма, сигнали и жалби от зрители, които възразяват остро срещу медийното планиране на тези реклами във време, в което българското семейство традиционно се храни.

Според СЕМ едва ли е от полза за рекламния бранш, ако посланията им създават дискомфорт и се разминават със стереотипите и очакванията на аудиторията.

В този смисъл потребителите на телевизионно съдържание се нуждаят от допълнителна защита, но тя не може да дойде по пътя на регулацията, тъй като не е предвидена в Закона за радиото и телевизията, а само по пътя на саморегулацията, посочват от СЕМ.
Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 0| 5158 |24.03.2014 Ограничават ВЕИ мощностите в Западна България . 4| 5328 |23.03.2014 Ограничават ВЕИ мощностите в Западна Бълария по искане на ЕСО . 1| 5382 |22.03.2014 ЕСО ограничава ВЕИ мощностите в Западна България . 10| 5381 |20.03.2014 По искане на ЕСО ограничават ВЕИ мощностите в Западна България

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads