Реклама / Ads
1| 5590 |26.03.2014 НОВИНИ

СЕМ ограничава физиологичните нужди от екрана

.
СЕМ призова натуралистичните реклами, свързани с мензиса, простатата, диарията, пърхота, хемороидите и останалите физиологични дейности, да бъдат ограничени в часовете за вечеря.
 

Съветът за електронни медии е обсъдил психологическото въздействие върху аудиторията на тези телевизионни реклами, съобщиха от регулатора. Повод за обсъждането са множеството писма, сигнали и жалби от зрители, които възразяват остро срещу медийното планиране на тези реклами във време, в което българското семейство традиционно се храни.

Според СЕМ едва ли е от полза за рекламния бранш, ако посланията им създават дискомфорт и се разминават със стереотипите и очакванията на аудиторията.

В този смисъл потребителите на телевизионно съдържание се нуждаят от допълнителна защита, но тя не може да дойде по пътя на регулацията, тъй като не е предвидена в Закона за радиото и телевизията, а само по пътя на саморегулацията, посочват от СЕМ.
Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 0| 129 |10.12.2025 Исландия също ще бойкотира „Евровизия 2026“ заради Израел . 1| 278 |10.12.2025 Тръмп разклаща доверието: Европа вече подготвя отбраната си без САЩ . 1| 534 |10.12.2025 По-добре късно, отколкото никога: България излиза от „Интерспутник“ . 0| 636 |10.12.2025 „Операция „Пирати 3“: България води най-мащабната европейска акция за 2025 г.“

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads