Николай Събев: Управителят на жп базата в Паничище е пирувал за сметка на държавата
„Има сигнали, че Аспаруховият мост е технически не толкова годен да издържи натоварването по удълбочаване на пристанище „Варна“. Затова ще бъде направено обследване, a ако има опасност, проектът ще бъде спрян“, обяви той.
По думите му когато има твърдения, че това, което се взема от дъното, за да се удълбочи се изхвърля навътре в езерото, трябва да се провери.
„Има две причини да смятаме, че договорът е незаконосъобразен. Подали сме сигнал към МВР, защото в самият договор не се предвижда държавната фирма да превъзлага на трето лице да извършва тази дейност. ДНСК пък е констатирала при изпълнението на процеса, няма нужните подписи. Има строителни книжа, които не отговарят на закона“, поясни Събев.
Относно концесията на Летище София транспортният министър сподели, че е важно да се знае доколко най-бързо ще може да се види вратата на България добре отворена.
„Потребителят трябва да усеща резултатите от концесионния договор. Договорихме се, че още през тази година концесионерът ще изтегли основната част от инвестициите си“, посочи Николай Събев и призна, че е милионер от предприемаческата си дейност в транспортна фирма.
„Често съм бил заплашван и ми е била искана такса „спокойствие“. Винаги съм се справял сам. След 8 декември понятията държава и родина са се слели в едно. Цялата ми дейност е свързана с това да развявам гордо националния флаг“, разкри министърът.
Моля, подкрепете ни.