0|
5438
|15.09.2014
АКТУАЛНО
Без смартфон на училище, призова директор
Не забраняваме смартфоните, но настоятелно препоръчваме на родителите учениците да не ги носят, защото те разсейват децата. Когато притежават този скъп уред, децата нямат волята да спрат да го използват. Чатят си и на практика само физически са в училище, а всъщност са в мрежата.
Това коментира в „Здравей, България” по Нова телевизия Асен Александров, директор на 51-во СОУ „Елисавета Багряна” в София. Той допълни, че в неговото училище почти всички деца притежават смартфони, защото се намира в скъп квартал.
"Стратегията ни е следната – ако ученик извади смартфон, учителят да му го отнеме и да викне родителя, за да му го върне и да поговори с него за това колко той пречи в час на детето му. В по-голяма част от родителите срещаме разбиране”, каза още Асен Александров.
В столично училище ръководството настоява учениците да не ползват в училище модели над 50 лв. Забранено е вкарването в класната стая на таблети, MP3 плейъри и други електронни устройства без разрешението на учителя.
Тези драконовски мерки са насочени заради все по-разглезените неконтролируеми ученици, които не знаят как да си напишат името без граматична грешка, но знаят как да напишат „Zdr, az sam Mi6o” от смарфона си по време на час.
Тъй като липсата на дисциплина, и най-вече липсата на адекватно възпитание от страна на родителите, които са пропуснали първите седем години от живота на детето си само и само да му осигурят смартфон, е всеобщ проблем в обществото ни, тези мерки предизвикаха широк диспут.
"Стратегията ни е следната – ако ученик извади смартфон, учителят да му го отнеме и да викне родителя, за да му го върне и да поговори с него за това колко той пречи в час на детето му. В по-голяма част от родителите срещаме разбиране”, каза още Асен Александров.
В столично училище ръководството настоява учениците да не ползват в училище модели над 50 лв. Забранено е вкарването в класната стая на таблети, MP3 плейъри и други електронни устройства без разрешението на учителя.
Тези драконовски мерки са насочени заради все по-разглезените неконтролируеми ученици, които не знаят как да си напишат името без граматична грешка, но знаят как да напишат „Zdr, az sam Mi6o” от смарфона си по време на час.
Тъй като липсата на дисциплина, и най-вече липсата на адекватно възпитание от страна на родителите, които са пропуснали първите седем години от живота на детето си само и само да му осигурят смартфон, е всеобщ проблем в обществото ни, тези мерки предизвикаха широк диспут.
Моля, подкрепете ни.
Реклама / Ads
КОМЕНТАРИ
Реклама / Ads