Реклама / Ads
2| 5228 |04.01.2009 АКТУАЛНО

Две седмици мъка след празниците

.
Следпразничната депресия, която поразява наред, може да продължи до 2 седмици. Краят на почивните дни причинява емоционален срив за повечето хора, алармират психолози.
 

 

Депресията след празниците се оказва опасна като финансовата криза. Краят на почивните дни причинява емоционален срив за повечето хора, алармират психолози. Лошото настроение и липсата на мотивация за работа след почивните дни продължават около две седмици, категорични са специалистите.

"Депресията след обилните трапези и почивка се проявява най-често при хора, които през годината са работили като "перпетуум мобиле" - по 24 часа без прекъсване", обясни за "Стандарт" психологът Мадлен Алгафари. depresia1.jpg

Самата тя призна, че също страда от следпразнична депресия, тъй като през годината графикът й бил прекомерно натоварен. Специалистите препоръчват няколко начина за справяне с депресията след празниците. Освен познатите шоколад и витамини психолозите съветват да се правят слънчеви бани. "Вариант е и отсега прекомерно заетите да планират почивката си за следваща ваканция. Така с мисълта, че отново ще си починат, ще се адаптират по-лесно към работната обстановка", допълни Алгафари.

Пренареждането на дневния график също е важно, за да има баланс между отговорностите и забавленията. "Така няма да се изтощава организмът. В противен случай този, който е работил непрекъснато, след почивката е нормално да не иска да се върне на работа", обясни психоложката. (вестник Стандарт)

Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 0| 5362 |03.01.2009 Wikipedia събра 6 млн. долара дарения . 31| 7032 |02.01.2009 Ахмед Доган с шейна на Боровец . 18| 5238 |02.01.2009 Най-голямото разочарование е от бавната промяна . 14| 11013 |02.01.2009 Платеният секс за норвежци забранен от 2009-а

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads