Понеделник, 18 Юни 2018, 09:00
Frognews
0| 3384 |26.10.2017

„Туитър” отряза рекламите на руските държавни медии RT и „Спутник”

.
Социалната мрежа „Туитър” официално забрани на руските държавни медии RT и „Спутник” да купуват реклама в нея на фона на опасенията, че те с фалшиви новини са повлияли на резултатите от президентските избори в САЩ през миналата година, съобщава Би Би Си.

Забраната ще е валидна за всички свързани с медиите профили, като нейното действие започва веднага. Освен това, „Туитър” ще финансира с близо 2 млн. долара изследвания за влиянието си върху гражданското общество и изборния процес.

 

Решението е базирано на „работата, която свършихме около изборите в САЩ и заключението на американските служби, че RT и „Спутник” са опитали да повлияят на резултатите в полза на руското правителство”, посочиха от компанията, като подчертаха, че не са стигнали лесно до крайната мярка, допълва БТВ.

 

Руското МВнР гневно реагира с обвинение към „Туитър”, че се поддава на натиска на Вашингтон и че това е „поредна агресивна стъпка” с цел блокиране работата на руските медии в САЩ. Ведомството заплаши и с ответни мерки. И представители на Кремъл, и на финансираните от него медии категорично отричат да имат нещо общо с развоя на изборите за американски президент.

Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания. Моля, подкрепете ни.

ОЩЕ ПО ТЕМАТА

. И в Полша Радев сe обяви против руските санкции 10| 3425 |05.10.2017 . Атанасов: Паразитен пасаж в доклада обслужи руските хибридчици 3| 3035 |14.09.2017 . Турция платила капаро за руските ПВО системи С-400 0| 3171 |12.09.2017

КОМЕНТАРИ

Реклама
Реклама
Реклама

БЛОГОВЕ

Ние използваме "бисквитки", за да улесним Вашето сърфиране и да Ви покажем съдържание, което може да Ви заинтересува. Използвайки този сайт, Вие се съгласявате с нашите условия

Разбрах

Вашите лични данни / GDPR

Скъпи потребители,

От 25 май 2018 г. - влиза в сила новото европейско законодателство за защита на личните данни, известно още и като GDPR. Във връзка с това "Фрог Нюз" EООД приема нова "Политика за поверителност" (тук), съобразена с GDPR. Целта на новите правила е да дадат на вас повече права за контрол над собствените ви данни и по-добра защита на неприкосновеността ви.

РАЗБРАХ