Реклама / Ads
1| 12417 |29.06.2016 БИЗНЕС & ТУРИЗЪМ

Fibank е една от най-популярните банки сред бизнеса в страната

.
Fibank е банката, която бележи най-голям ръст на разпознаваемост през първото полугодие на 2016 г. сред фирмите в страната и най-бързо повишава своя коефициент на маркетинговата сила на бранда ”Fibank”.
 

Коефициентът на маркетинговата сила на марката е сборен показател, включващ разпознаваемост сред клиентите, покритие на изискванията на компаниите, доверие и избор на основна обслужваща банка.

 

Редовното шестмесечено проучване на "Прогрес консулт" е представително за бизнес сектора в България.

 

Сред клиентите на банката, които са я посочили за основна банка, 34% са я избрали заради удобството при обслужване, продуктите и услугите, които предлага, както и заради препоръки от страна на трети лица сред управителите на фирми в България.

 

Втората по обем група - 28% от анкетираните потребители - са избрали Fibank (Първа инвестиционна банка) заради "максимално съответствие с изискванията на клиента".

Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 1| 5534 |27.12.2015 Бизнесът ни в шок от предстоящите стрес тестовете на банките . 0| 5169 |26.12.2015 Ханке: Българските банки са по-стабилни, отколкото преди кризата . 3| 5536 |24.09.2015 Спестяванията в банките - с половин милиард повече

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads
Реклама / Ads
Реклама / Ads