Четвъртък, 19 Октомври 2017, 06:39
Frognews
1| 10850 |29.06.2016

Fibank е една от най-популярните банки сред бизнеса в страната

.
Fibank е банката, която бележи най-голям ръст на разпознаваемост през първото полугодие на 2016 г. сред фирмите в страната и най-бързо повишава своя коефициент на маркетинговата сила на бранда ”Fibank”.

Коефициентът на маркетинговата сила на марката е сборен показател, включващ разпознаваемост сред клиентите, покритие на изискванията на компаниите, доверие и избор на основна обслужваща банка.

 

Редовното шестмесечено проучване на "Прогрес консулт" е представително за бизнес сектора в България.

 

Сред клиентите на банката, които са я посочили за основна банка, 34% са я избрали заради удобството при обслужване, продуктите и услугите, които предлага, както и заради препоръки от страна на трети лица сред управителите на фирми в България.

 

Втората по обем група - 28% от анкетираните потребители - са избрали Fibank (Първа инвестиционна банка) заради "максимално съответствие с изискванията на клиента".

ОЩЕ ПО ТЕМАТА

. Калоян Кутин, Търговски директор на „София Франс Ауто“: Продажбите нарастват, претенциите на клиентите – също 0| 2383 |18.10.2017 . Брокери: Търсенето на жилища в новите квартали на София изпреварва предлагането 4| 2692 |17.10.2017 . ”Социалният дъмпинг” влезе за разглеждане в Европарламента 0| 2401 |17.10.2017 . Намериха начин да продължат да плащат на руснаците за АЕЦ ”Белене” 8| 3543 |17.10.2017

КОМЕНТАРИ

Реклама
Реклама
Реклама

БЛОГОВЕ

Ние използваме "бисквитки", за да улесним Вашето сърфиране и да Ви покажем съдържание, което може да Ви заинтересува. Използвайки този сайт, Вие се съгласявате с нашите условия

Разбрах