Понеделник, 26 Юни 2017, 20:27
Frognews
1| 10732 |29.06.2016

Fibank е една от най-популярните банки сред бизнеса в страната

.
Fibank е банката, която бележи най-голям ръст на разпознаваемост през първото полугодие на 2016 г. сред фирмите в страната и най-бързо повишава своя коефициент на маркетинговата сила на бранда ”Fibank”.

Коефициентът на маркетинговата сила на марката е сборен показател, включващ разпознаваемост сред клиентите, покритие на изискванията на компаниите, доверие и избор на основна обслужваща банка.

 

Редовното шестмесечено проучване на "Прогрес консулт" е представително за бизнес сектора в България.

 

Сред клиентите на банката, които са я посочили за основна банка, 34% са я избрали заради удобството при обслужване, продуктите и услугите, които предлага, както и заради препоръки от страна на трети лица сред управителите на фирми в България.

 

Втората по обем група - 28% от анкетираните потребители - са избрали Fibank (Първа инвестиционна банка) заради "максимално съответствие с изискванията на клиента".

ОЩЕ ПО ТЕМАТА

. Борисов: От 900 проверени бензиностанции в 900 софтуерът е манипулиран 0| 1630 |26.06.2017 . ЕК се кани да глоби „Гугъл“ с 1 млрд. евро 0| 2401 |26.06.2017 . Круизните кораби ни избягват заради Турция и Украйна 1| 3377 |25.06.2017 . Кабинетът ”Борисов 3” започва преговори за изтребителите ”Грипен” 4| 4838 |23.06.2017

КОМЕНТАРИ

Реклама
Реклама
Реклама

БЛОГОВЕ

Ние използваме "бисквитки", за да улесним Вашето сърфиране и да Ви покажем съдържание, което може да Ви заинтересува. Използвайки този сайт, Вие се съгласявате с нашите условия

Разбрах