0|
5137
|08.05.2007
БИЗНЕС & ТУРИЗЪМ
Масов отлив на фирми на тазгодишния Пловдивски панаир
Причината според изложителите е фактът, че е увеличена цената на площите и щандовете с 40 на сто и липсата на качествена реклама.
Масов отлив на фирми има на тазгодишния международен панаир в Пловдив, оплакаха се фирми, участвали в изложението.
Причината според тях е фактът, че е увеличена цената на площите и щандовете с 40 на сто. Липсвала и качествена реклама, която да привлече повече клиенти.
„Това съответно води до привличането на недостатъчен брой изложители, а оттам и по-малко посетители”, обясни пред „Фрогнюз” Борис Червенков от фирма „Вромос” ООД. Според него масово компаниите са недоволни от новия ред, цени и условия. Същото му споделили и дългогодишни клиенти. „Има доста щендери, които уплътняват останалите незаети пространства. Може би могат да се поберат поне по още 5-6 щанда в палата”, коментира представителка на една от най-големите козметични фирми, която всяка година участва в изложението. По думите й този панаир наистина е по-слаб от предишните. Други години е имало много повече участници, потока от хора също бе по-голям.
От пресцентъра на панаира обаче обясниха, че като брой фирмите са с 5 повече, тоест сега има 1274 компании от 41 държави. Заетите площи също били със 7% повече от 2006 година. Спрямо 2005 г. обаче, според тяхната статистика, изложителите сега са по-малко с 58 фирми.
„С очите си виждам, че няма посетители и изложителите са по-малко. Това се дължи и на лошата реклама. Откъде хората и бизнесмените да научат за панаира? Славата му е от комунистическо време. Чуждите фирми къде са? Кой участва? Всяка година е по-слабо. Тази година пък е направо ужас, два дни нямаше изобщо хора, сега тук там минава по някой човек. И на всичкото отгоре всяка година се увеличават таксите за нас изложителите”, обясни Георги Божинов от „БОЖИНОВ 2006” ЕООД. "ФН"
Причината според тях е фактът, че е увеличена цената на площите и щандовете с 40 на сто. Липсвала и качествена реклама, която да привлече повече клиенти.
„Това съответно води до привличането на недостатъчен брой изложители, а оттам и по-малко посетители”, обясни пред „Фрогнюз” Борис Червенков от фирма „Вромос” ООД. Според него масово компаниите са недоволни от новия ред, цени и условия. Същото му споделили и дългогодишни клиенти. „Има доста щендери, които уплътняват останалите незаети пространства. Може би могат да се поберат поне по още 5-6 щанда в палата”, коментира представителка на една от най-големите козметични фирми, която всяка година участва в изложението. По думите й този панаир наистина е по-слаб от предишните. Други години е имало много повече участници, потока от хора също бе по-голям.
От пресцентъра на панаира обаче обясниха, че като брой фирмите са с 5 повече, тоест сега има 1274 компании от 41 държави. Заетите площи също били със 7% повече от 2006 година. Спрямо 2005 г. обаче, според тяхната статистика, изложителите сега са по-малко с 58 фирми.
„С очите си виждам, че няма посетители и изложителите са по-малко. Това се дължи и на лошата реклама. Откъде хората и бизнесмените да научат за панаира? Славата му е от комунистическо време. Чуждите фирми къде са? Кой участва? Всяка година е по-слабо. Тази година пък е направо ужас, два дни нямаше изобщо хора, сега тук там минава по някой човек. И на всичкото отгоре всяка година се увеличават таксите за нас изложителите”, обясни Георги Божинов от „БОЖИНОВ 2006” ЕООД. "ФН"
Моля, подкрепете ни.
Реклама / Ads
КОМЕНТАРИ
Реклама / Ads