Реклама / Ads
1| 5876 |27.06.2008 БИЗНЕС & ТУРИЗЪМ

Недоволните туристи ще могат се оплакват в сезонни приемни

.
Освен в Комисията за защита на потребителите в Бургас, това може да стане и в 4 нейни сезонни приемни - в Слънчев бряг, Поморие, Созопол и Приморско.
 
Недоволни туристи ще могат да подават на няколко места сигнали и жалби, ако имат забележки към заведения, хотели и плажни услуги. Освен в Комисията за защита на потребителите в Бургас, това може да стане и в 4 нейни сезонни приемни - в Слънчев бряг, Поморие, Созопол и Приморско. Там инспекторите от комисията и общинари ще извършват съвместни проверки. До момента има подаден един сигнал в комисията в Бургас. Оплакването е от заведение, неиздавало касови бележки и заради липса на меню, казаха от комисията и коментираха, че в момента сигналът се проверява. Освен хотели, квартири и заведения, един от акцентите на инспекциите ще бъде безопасността на предлаганите услуги - плажните атракции /джетове, водни колела, банани, парашути/и масажите. Хората, които ги предлагат, трябва да притежават свидетелство, че могат да упражняват тази професия. В противен случай подлежат на строга санкция. Освен местни инспектори, в проверките по морето ще се включат и техни командировани колеги от страната.
Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 5| 2331 |19.12.2025 Българите масово купуват злато: Продажбите скочиха със 70% . 0| 2223 |19.12.2025 Тема: Над 20 години Проинстал ООД – лидерство в складовите и търговските решения . 2| 2667 |17.12.2025 Какво да очакваме от пазара на имоти през 2026 г.? . 0| 2510 |16.12.2025 GEO – SEO оптимизацията в ерата на AI

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads