1|
5626
|27.06.2008
БИЗНЕС & ТУРИЗЪМ
Недоволните туристи ще могат се оплакват в сезонни приемни
Освен в Комисията за защита на потребителите в Бургас, това може да
стане и в 4 нейни сезонни приемни - в Слънчев бряг, Поморие, Созопол и
Приморско.
Недоволни туристи ще могат да подават на няколко места
сигнали и жалби, ако имат забележки към заведения, хотели и плажни
услуги. Освен в Комисията за защита на потребителите в Бургас, това
може да стане и в 4 нейни сезонни приемни - в Слънчев бряг, Поморие,
Созопол и Приморско. Там инспекторите от комисията и общинари ще
извършват съвместни проверки. До момента има подаден един сигнал в
комисията в Бургас. Оплакването е от заведение, неиздавало касови
бележки и заради липса на меню, казаха от комисията и коментираха, че в
момента сигналът се проверява. Освен хотели, квартири и заведения, един
от акцентите на инспекциите ще бъде безопасността на предлаганите
услуги - плажните атракции /джетове, водни колела, банани, парашути/и
масажите. Хората, които ги предлагат, трябва да притежават
свидетелство, че могат да упражняват тази професия. В противен случай
подлежат на строга санкция. Освен местни инспектори, в проверките по
морето ще се включат и техни командировани колеги от страната.
Моля, подкрепете ни.
Реклама / Ads
КОМЕНТАРИ
Реклама / Ads