11|
6774
|03.11.2010
БИЗНЕС & ТУРИЗЪМ
И потребителите обърнаха гръб на "Стара планина"
През последните две седмици силно е намаляло търсенето на колбаси „Стара планина", съобщиха от Асоциацията на месопреработвателите (АМБ).
След скандала дали има и ли не соя в тях се оказва, че потребителите все по-рядко купуват продукти по стандарта.
Това е причината много обекти да ограничат асортимента „Стара планина", а други дори вече не го предлагат, показа проверка на БНТ в столични квартални магазини.
От Асоциацията на месопреработвателите недоумяват защо търсенето пада, след като широко бяха разгласени резултатите от лабораторията в Германия, според които соя в продуктите „Стара планина" няма или те са в изключително минимални количества.
Все още няма отказали се от лиценза „Стара планина", но производителите са доста ядосани от това, което се случи, тъй като се отрази много върху техния имидж, коментира Светла Чамова, изпълнителен директор на АМБ.
Вчера стана ясно, че фирмите, които произвеждат по стандарта категорично отказват да финансират създаване на лаборатория за количествен контрол на соята, както обявиха наскоро. Това е резултат от факта, че бизнесът е загубил интерес към стандарта.
Днес месопреработвателите се събират, за да обсъдят мерки за съживяване на пазара на продуктите „Стара планина". Те ще искат среща с премиера Борисов и земеделския министър Мирослав Найденов.
Моля, подкрепете ни.
Реклама / Ads
КОМЕНТАРИ
Реклама / Ads