Реклама / Ads
4| 4781 |22.06.2021 БИЗНЕС & ТУРИЗЪМ

Туристическият бранш предлага ваучери на всеки ваксиниран срещу COVID-19

.
Полина Карастоянова Източник: стопкадър, bTV
От Национталния борд по туризъм предлагаме кампания за стимул за ваксинация – през следващите три месеца да бъдат ваксинирани 1 млн. души чрез позитивна и симпатична кампания. Идеята е всеки ваксиниран да получи ваучер на стойност 50 лева. Това обяви по bTV директорът на борда Поли Карастоянова.
 

„Предложили сме много справедлив и равнопоставен за всички граждани механизъм. Един ваучер от 50 лева, индивидуален за всеки човек, който може да се ползва в ресторантите или за хотелски услуги – всичко, което хотелите предлагат, може да бъде покрито“, обясни тя.

 

По думите й това не е цел туризмът да получи някакви ваучери, а механизъм за постигането на голямата цел – да се изгради здравен щит като превенция за зимата.

 

За програмата „Отново заедно“, по която ученици ще летуват на държавна издръжка, Карастоянова отбеляза, че инициативата е добра, но е далече от антикризисните мерки, които са необходими в подкрепа на туризма.

 

„Обемът на тази инициатива е скромен – около 15 млн. лева. Местата, където тези деца могат да бъдат настанени, също са доста ограничени. Правилно е те да бъдат настанени в комплекси и хотели, където има опит при работата с ученици и малки деца. Това е инициатива, която предполага огромно внимание и много отговорност“, добави тя.

Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 3| 4916 |02.03.2021 Туристическият бранш на протест . 9| 5559 |13.02.2021 “Спаси София” предлага решение на проблема с изоставените автомобили . 12| 8132 |18.01.2021 Борис Бонев предлага работна група за спасяването на басейна „Червено знаме“ . 2| 6819 |28.05.2020 Душан Рибан, управител на „ЧЕЗ ЕСКО България“ ЕООД: ЧЕЗ ЕСКО България предлага успешни решения в условията на финансова криза

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads