0|
6828
|07.06.2017
НОВИНИ
50 000 евро обезщетение за камериерката, ударена от швед?
53-годишен шведски турист ритна в главата камериерка, докато тя чисти фоайето в Слънчев бряг. ”Тази жена трябва да получи 50 хил. евро обезщетение!”, каза пред ON AIR Румен Драганов от Института за оценки и анализи на туризма.
"Ако това се случи с който и да е в страната, от която идва чужденец, там той трябва да заплати 50 хил. евро", продължи Драганов, като подчерта, че не шведите са виновни, а нашата цяла правораздавателна система.
По думите му обществото ни трябва да има достатъчно силен натиск върху нея и българите да притежаваме силно достойнство да защитаваме всеки български гражданин.
Темата коментира и Благой Рагин от Българската асоциация на хотелиерите и ресторантьорите, който твърди, че този тип инциденти могат да се случат във всяка една страна.
"Скандинавците са чувствителни и колкото повече се отнасяме негативно към тях, толкова повече се страхувам да не ги загубим като туристи. Една бедна България не може да си позволи да загуби този пазар", смята Рагин.
Гостите коментираха и акцията на държавата, която обяви война на шумните заведения. С началото на летния сезон започват масови проверки по морските курорти, като акцията е насочена към тези заведения, които ще се опитат да нарушават спокойствието.
Румен Драганов даде пример с чуждестранните хотели, които в брошурата си ясно пишат: "Стаята ви се намира срещу заведение, в което се събират млади хора и се забавляват до късните часове".
"Когато сте избрали тази стая и, след като се приберете обратно в страната си решите да се оплачете, от хотела ви казват - прочетете си брошурата", заключи Драганов.
По думите му обществото ни трябва да има достатъчно силен натиск върху нея и българите да притежаваме силно достойнство да защитаваме всеки български гражданин.
Темата коментира и Благой Рагин от Българската асоциация на хотелиерите и ресторантьорите, който твърди, че този тип инциденти могат да се случат във всяка една страна.
"Скандинавците са чувствителни и колкото повече се отнасяме негативно към тях, толкова повече се страхувам да не ги загубим като туристи. Една бедна България не може да си позволи да загуби този пазар", смята Рагин.
Гостите коментираха и акцията на държавата, която обяви война на шумните заведения. С началото на летния сезон започват масови проверки по морските курорти, като акцията е насочена към тези заведения, които ще се опитат да нарушават спокойствието.
Румен Драганов даде пример с чуждестранните хотели, които в брошурата си ясно пишат: "Стаята ви се намира срещу заведение, в което се събират млади хора и се забавляват до късните часове".
"Когато сте избрали тази стая и, след като се приберете обратно в страната си решите да се оплачете, от хотела ви казват - прочетете си брошурата", заключи Драганов.
Моля, подкрепете ни.
Реклама / Ads
Реклама / Ads