Реклама / Ads

2| 2356 |05.12.2021 НОВИНИ

90% от потребителите на „Софийска вода“ са доволни от услугите на дружеството

.
През 2021 г. съществено мнозинство от жителите заявяват, че не са имали проблеми с водата, сочи социологическо изследване.

Общата удовлетвореност от услугите на „Софийска вода“, част от Веолия, бележи ръст и достига 90% за изминалата година. С 6% се е увеличил делът на хората, заявили, че са „по-скоро доволни“ от ВиК оператора. „Тенденцията може да се определи като положителна в контекста на икономическата криза и в сравнение с мнението на потребителите за другите ютилити компании“. Данните и обобщението са от ежегодно маркетингово представително проучване на „Алфа Рисърч“ сред 1000 жители на столицата чрез количествено изследване, реализирано в периода 8-21 ноември, обхванати в различни възрастови, професионални и социални групи.


Данните очертават още няколко положителни тенденции. 76% от жителите на града пият чешмяна вода. Клиентите са доволни от непрекъсността на услугите (85%), налягането на водата (84%) и разнообразните канали за плащане на задължения (79%), обслужването на клиенти (69%). „Огромното мнозинство не са имали проблеми с водопреносните и канализационни услуги, а в случаите на такива налице е одобрение на клиентите от времето за реакция от отстраняване“, обобщават още от „Алфа рисърч“. 64% от респондентите не са имали проблеми с водата през 2021 г., което е 15% повече от миналата година.


Високо оценени са и новият сайт на дружеството, и мобилното приложение, внедрени само преди няколко месеца, като делът на ползващите нараства почти двойно спрямо миналата година.

 

„Софийска вода“, част от Веолия, е най-високо оценената комунална услуга в София според друг вид маркетинг инструмент – NPS score, адаптиран за изследване на доставчици на обществени услуги.

 

Ежегодното прочуване на „Алфа рисърч“ помага на „Софийска вода“ да се ориентира по-добре в мненията, нуждите и причините за удовлетвореността/неудовлетвореността сред своите потребители и е част от много други поети ангажименти към тях в „Хартата на клиента“. Данните, макар и в табличен вид, служат за постигане на целта на „Софийска вода“, част от Веолия, а именно – услуги като по вода, които са полезни за хората, обществото и живота в София!

 

Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads

ОЩЕ ПО ТЕМАТА

. 1| 2827 |01.12.2021 В първия работен ден: „Грийнпийс“ черпи новите 240 с по една студена „Въглищна вода“ . 0| 2259 |01.12.2021 „Софийска вода“ временно ще прекъсне водоснабдяването в част от ж.к. „Бъкстон“ . 0| 2376 |30.11.2021 „Софийска вода“ временно ще прекъсне водоснабдяването в някои части на столицата . 0| 2680 |29.11.2021 „Софийска вода“ временно ще прекъсне водоснабдяването в част от кв. „Център“ и ж.к. „Младост“ 1

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads

БЛОГОВЕ