12|
5288
|28.06.2009
НОВИНИ
97% от медиите са корумпирани, сочи анкета
Сензационни резултати показват анкети в интернет, направени от агенция Buzzdash.bg. На въпроса „Корумпирани ли са българските медии” 97% от участниците отговарят с категоричното „да”. Само 2 на сто смятат, че това не е така, а 1% нямат мнение по въпроса.
Също така категорични мнения са отбелязват и в отговорите на въпроса откъде „Нова Зора” има пари за масираната кампания срещу лидера на ГЕРБ Бойко Борисов. 4% от участниците смятат, че става дума за лични средства. Две на сто допускат, че парите са дошли от членски внос, а 94% посочват като източник на финансите „братската Социалистическа партия”.
Много интересни са и резултатите от допитването след колко време в България ще бъде отчетен спад в корупцията. Нито един от участниците не допуска, че това е възможно след една година. 18% обаче вярват, че е възможен спад след 5 години. На отговора „след 10 години” залагат 23 на сто от анкетираните. Най-много привърженици обаче е събрал отговора „никога” – цели 55 на сто.
Според 43% от участниците в анкетите на агенцията посочват, че най-много гласове купуват политиците от БСП – цели 43%. След тях се нареждат колегите им от ДПС с 40 на сто. 10 % от анкетираните смятат, че НДСВ също пазарува избиратели. По 4 на сто имат Ред, законност и справедливост и Синята коалиция.
Агенция Buzzdash стана световно известна с участието с предизборната кампания на сегашния американски президент Барак Обама. Тя помогна много на екипа на Обама да се ориентира в настроенията на американците в различни райони на страната, а самият президент да изполва техните данни в речите си и срещите с хората.
Българският клон на агенцията Buzzdash.bg се прочу през април със скандалните билбордове с лика на Хитлер, които хвърлиха в паника част от политиците у нас. Столичната община дори забрани тези реклами, на които пишеше „Те говорят, ти мълчиш”, а ликът на фюрера гледаше от пощенска марка. Оказа се, че идеята е да се покажат още Сталин и други диктатори и да се стигне до същността на рекламната кампания и нейното послание „Ти говориш – те мълчат”. Трябваше да се покаже, че при демокрацията, когато хорята говорят, диктаторите нямат думата. Избухналият скандал обаче не позволи кампанията да се развие по план, което пък спести на авторите големи финансови средства, а постигнатия ефект надмина дори собствените им очаквания.
Моля, подкрепете ни.
Реклама / Ads
КОМЕНТАРИ
Реклама / Ads