Реклама / Ads
1| 6091 |29.03.2018 НОВИНИ

”Алфа рисърч”: БСП скъсява дистанцията до ГЕРБ

.
БСП скъсява дистанцията до ГЕРБ в електоралните нагласи, сочи проучване на социолозите от „Алфа рисърч“. Партията на Борисов остава първа политическа сила с 23.1% от всички избиратели, докато за формацията на Корнелия Нинова биха гласували 20.5%.
 

Външно-политическата активност на лидера на ГЕРБ Бойко Борисов води до ръст от 3 на сто в неговия личен рейтинг – до 36%. През периода нарастват обаче и негативните мнения за управлението. Според социолозите това би представлявало риск най-вече в ситуация на мажоритарен избор, ако срещу кандидатите на управляваща партия се изправят силни опоненти.

 

Въпреки скандалите помежду им „Обединените патриоти” успяват да се задържат на 5,2% електорална подкрепа. Красимир Каракачанов е с най-висок личен рейтинг (29,8%), следван от Валери Симеонов – 11,4% и Волен Сидеров – 6,4%. „Отрицателните оценки и към тримата лидери нарастват, но позитивните не намаляват. В случая, националистите се възползват от т.нар. ефект на негативната мобилизация – увеличаването на обществената нетърпимост към техни публични изяви, води до консолидация на феновете им”, анализират социолозите.

 

„Твърде ниска, вероятно дори наказателно ниска, остава подкрепата за фрагментираната извънпарламентарна десница. Всяка една от партиите събира между 0,6% 1,8%. От лидерите им с относително най-висока подкрепа се ползва Христо Иванов (9%)”, обобщават от „Алфа Рисрърч”.

Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 3| 4346 |24.01.2018 „Алфа рисърч”: Софиянци искат да се мият улиците за чист въздух . 0| 6670 |16.05.2017 15 години затвор за кражба на 21 млн. лв от ”Алфа банк” . 1| 4092 |26.03.2017 ”Алфа рисърч” : Избирателната активност към 16.00 е 35,4% . 1| 3804 |24.03.2017 ”Алфа рисърч”: Отношенията между България и Турция могат да повлияят на избирателите

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads