Четвъртък, 19 Юли 2018, 08:57
Frognews
1| 4645 |15.03.2018

Димитър Маргаритов: Търговците не разбират правата на потребителите

.
Българският потребител най-много страда от неразбиране от страна на търговците какви са истинските му проблеми. Това заяви председателят на Комисията за защита на потребителите Димитър Маргаритов пред бТВ.

„Най-много жалби получаваме за удовлетворяване на рекламации на дефектни стоки или за това, че са предоставени некачествени услуги и хората търсят своите права, а не срещат адекватен отклик. Има и известен емоционален елемент, но това е най-същественото нещо, което мъчи българският гражданин в битността му на потребител”, каза Маргаритов.

 

Традиционно, като проценти най-голям дял заема секторът на телекомуникациите – както качеството на услугите, така и проблеми с дефектни устройства, поясни той.

Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания. Моля, подкрепете ни.

ОЩЕ ПО ТЕМАТА

. Димитър Данчев: МВР да вземе мерки за контрол на търговията на битака в ”Малашевци” и да спре терора върху живеещите там 0| 4413 |09.03.2018 . Затягат контрола на търговците, измамили инвалиди 0| 3357 |20.02.2018 . Димитър Бочев: Съратниците на Борисов са ченгета и примитиви 7| 4122 |16.02.2018 . Димитър Делчев: Истинският вот на недоверие е на улицата 2| 3123 |29.01.2018

КОМЕНТАРИ

Реклама
Реклама
Реклама

БЛОГОВЕ

Ние използваме "бисквитки", за да улесним Вашето сърфиране и да Ви покажем съдържание, което може да Ви заинтересува. Използвайки този сайт, Вие се съгласявате с нашите условия

Разбрах

Вашите лични данни / GDPR

Скъпи потребители,

От 25 май 2018 г. - влиза в сила новото европейско законодателство за защита на личните данни, известно още и като GDPR. Във връзка с това "Фрог Нюз" EООД приема нова "Политика за поверителност" (тук), съобразена с GDPR. Целта на новите правила е да дадат на вас повече права за контрол над собствените ви данни и по-добра защита на неприкосновеността ви.

РАЗБРАХ