Евро 2016 с най-много приходи
Очаквано, най-много средства ще са от рекламни договори - цели 450 млн. евро.
За справка, от шампионата на стария континент, който се проведе в Полша и Украйна през 2012 г., общите приходи са с цели 43% по-малко - 1,4 млрд. евро.
Освен това, организаторите отчитат и ръст в продажбата на билети. Закупените пропуски са 1 милион повече отколкото преди 4 години. Причината за това обаче се крие и в по-големият брой мачове - 51 срещу 30 на шампионата през 2012-та.
Евро 2016 привлича и рекорден брой зрители пред екраните. Общо 130 млн. души, са наблюдавали мачовете от груповата фаза на шампионата. Очакванията са срещите от елиминациите, които започват в събота, да съберат аудитория от 300 млн.
Моля, подкрепете ни.