Неделя, 22 Юли 2018, 13:17
Frognews
1| 2819 |06.12.2017

Медиите ще слагат еднакви знаци за неподходящото за деца съдържание

.
Всички телевизии трябва да обозначават по еднакъв начин неподходящото за деца съдържание в програмата си.

Това решиха от Съвета за електронни медии, Държавната агенция за закрила на детето, Асоциациацията на българските радио- и телевизионни оператори. Критериите се променят за първи път от тяхното приемане през 2011 г.

 

Медиите са задължени да излъчват и предупредителен текст за родителски контрол, както и да позиционират на екрана знак, който да указва възрастовата група, за която даденото предаване не е подходящо. Той трябва да се появява след началото на предаването, както и след всяко прекъсване и да се показва в рамките на не по-малко от 60 секунди, гласят още новите промени.

 

Предаванията, филмите и сериалите, които са неподходящи за деца, освен това трябва да са излъчват и в определени периоди от денонощието:

 

- неподходящи за деца под 18 г. - след 23 ч. до 6.00 ч.

 

- неподходящи за деца под 16 г. - след 22 ч. до 6.00 ч.

 

- неподходящи за деца под 14 г. - след 21 ч. до 6.00 ч.

 

- неподходящи за деца под 12 г. - без ограничения в позиционирането.

Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания. Моля, подкрепете ни.

ОЩЕ ПО ТЕМАТА

. Слагат на автобусите видеорегистратор и предпазни колани 1| 3081 |19.11.2017 . Парамов пред Фрог: Медиите на Пеевски извращават, нагли са и вулгарно лъжат 1| 4037 |07.11.2017 . Хр. Комарницки: Даваме 1 месец на властта да спре монопола на Пеевски върху медиите 1| 6438 |27.10.2017 . Мая Манолова: Ще настоявам пред ЕП за еднакви стандарти при храните 0| 2851 |12.10.2017

КОМЕНТАРИ

Реклама
Реклама
Реклама

БЛОГОВЕ

Ние използваме "бисквитки", за да улесним Вашето сърфиране и да Ви покажем съдържание, което може да Ви заинтересува. Използвайки този сайт, Вие се съгласявате с нашите условия

Разбрах

Вашите лични данни / GDPR

Скъпи потребители,

От 25 май 2018 г. - влиза в сила новото европейско законодателство за защита на личните данни, известно още и като GDPR. Във връзка с това "Фрог Нюз" EООД приема нова "Политика за поверителност" (тук), съобразена с GDPR. Целта на новите правила е да дадат на вас повече права за контрол над собствените ви данни и по-добра защита на неприкосновеността ви.

РАЗБРАХ