0|
				 5230
				|20.02.2016
				
								НОВИНИ
				
				Най-много жалби срещу мобилни оператори и монополисти
 
									
				Некачествени електроуреди и некоректни мобилни оператори. Това са сред най-честите оплаквания на потребителите за миналата година. 
Над 20 хиляди жалби и сигнали са били подадени в Комисията за защита на потребителите през миналата година.			
			
					Запазва се тенденцията за най-много оплаквания от некоректни мобилни оператори и от доставчиците на ток, вода и парно. На трето място се нареждат жалбите за проблеми с некачествени битови уреди.  
   
Най-честите оплаквания от мобилните оператори са за неравноправни клаузи в договорите и различни „хитринки”, с които се подвеждат потребителите. Затова и най-много от жалбите са именно за комуникационна техника и услуги. Жалби са получавани в комисията и за проблеми с обувки, кожени изделия и храни.
 
Отскоро при проблем с покупка през интернет потребители могат да разчитат на онлайн платформа за решаване на спор с търговеца.
			Най-честите оплаквания от мобилните оператори са за неравноправни клаузи в договорите и различни „хитринки”, с които се подвеждат потребителите. Затова и най-много от жалбите са именно за комуникационна техника и услуги. Жалби са получавани в комисията и за проблеми с обувки, кожени изделия и храни.
Отскоро при проблем с покупка през интернет потребители могат да разчитат на онлайн платформа за решаване на спор с търговеца.
Моля, подкрепете ни.
 
						 
						 
						 
						 
						 
					
				
			
			
				
				Реклама / Ads
			
			
							КОМЕНТАРИ 
				
				Реклама / Ads
			
		 
			 
					 
                                    
			 
                                    
			 
                                    
			 
                                    
			 
                    
			 
                    
			 
                    
			 
                    
			 
                    
			 
                    
			 
                    
			