Реклама / Ads
0| 5258 |20.02.2016 НОВИНИ

Най-много жалби срещу мобилни оператори и монополисти

.
Некачествени електроуреди и некоректни мобилни оператори. Това са сред най-честите оплаквания на потребителите за миналата година. Над 20 хиляди жалби и сигнали са били подадени в Комисията за защита на потребителите през миналата година.
 
Запазва се тенденцията за най-много оплаквания от некоректни мобилни оператори и от доставчиците на ток, вода и парно. На трето място се нареждат жалбите за проблеми с некачествени битови уреди.  
   
Най-честите оплаквания от мобилните оператори са за неравноправни клаузи в договорите и различни „хитринки”, с които се подвеждат потребителите. Затова и най-много от жалбите са именно за комуникационна техника и услуги. Жалби са получавани в комисията и за проблеми с обувки, кожени изделия и храни.

 
Отскоро при проблем с покупка през интернет потребители могат да разчитат на онлайн платформа за решаване на спор с търговеца.
Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 0| 613 |14.12.2025 Кървав атентат с много убити евреи на плаж в Сидни . 0| 1139 |14.12.2025 Сестри Стоеви с титла на турнир в Индия . 0| 1020 |14.12.2025 От 15 декември тръгва първият държавен "Магазин за хората" . 29| 1886 |14.12.2025 „Това е обявяване на война“: Орбан остро за конфискацията на руски активи

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads