Реклама / Ads
0| 5030 |20.02.2016 НОВИНИ

Най-много жалби срещу мобилни оператори и монополисти

.
Некачествени електроуреди и некоректни мобилни оператори. Това са сред най-честите оплаквания на потребителите за миналата година. Над 20 хиляди жалби и сигнали са били подадени в Комисията за защита на потребителите през миналата година.
 
Запазва се тенденцията за най-много оплаквания от некоректни мобилни оператори и от доставчиците на ток, вода и парно. На трето място се нареждат жалбите за проблеми с некачествени битови уреди.  
   
Най-честите оплаквания от мобилните оператори са за неравноправни клаузи в договорите и различни „хитринки”, с които се подвеждат потребителите. Затова и най-много от жалбите са именно за комуникационна техника и услуги. Жалби са получавани в комисията и за проблеми с обувки, кожени изделия и храни.

 
Отскоро при проблем с покупка през интернет потребители могат да разчитат на онлайн платформа за решаване на спор с търговеца.
Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 15| 5570 |10.01.2016 Двойно скочиха жалбите на насилени жени в Германия . 0| 4664 |30.12.2015 Касовите бележки ще са с телефон за жалби и сигнали . 4| 5073 |03.12.2015 Мая Манолова: Има около 300 висящи жалби срещу „Топлофикация“ . 1| 4677 |20.11.2015 Разрешават мобилните аптеки в малките насалени места

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads