Реклама / Ads
0| 5686 |03.05.2007 НОВИНИ

Обслужването в пощенските клонове e лошо, служители пращат клиентите да се оплакват на министъра

.
Често не работят всичките гишета в районните пощи, материалната база е остаряла, а нивото на обслужване не е на добро ниво.
 
Днес в един от столичните пощенски клонове в кв. Красна поляна липсваха пощенски марки, а желаещите да се снабдят с тях, трябваше да отидат в пощата в съседния квартал. Плащането на ток и вода пък можеше да се извърши само на едно от три възможни гишета в пощата, научи "Фрогнюз". Това от своя страна е предпоставка за образуването на дълги опашки. Въпреки тези проблеми, на негодуванието на възмутени граждани от лошото обслужване, отговорът на служителка беше „Идете да се оплачете на министъра, в момента са свършили марките. Какво толкова?”. В районните каси за плащане на ток извън пощите положението не е по-различно. Хората се сблъскват с арогантно поведение, особени затруднения срещат възрастните, тъй като са по-бавни и не чуват. В такива случаи си навличат гнева на някоя от безброй многото нервни чиновнички. Често се случва да има скандали и лошо обслужени клиенти. Прави впечатление, че и материалната база е доста остаряла. Работи се със стари компютри и принтери, което забавя работата и води до допълнители усложнения и чакане. "ФН"
Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 1| 2161 |22.12.2024 Криско за сина си Дани: Той избра нашето семейство – видял е, че ще го обичаме . 0| 2146 |22.12.2024 Хеликоптер се вряза в болница в Турция, има загинали . 5| 2257 |22.12.2024 Георги Лозанов: Ще има кабинет, ако ГЕРБ и ДБ се разберат Борисов да не е премиер и Сарафов да не е гл. прокурор . 0| 2168 |22.12.2024 Думата „благодаря“ е прекалено малка: Говори Петя, която стана първата майка с трансплантиран черен дроб у нас

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads