2|
4761
|07.09.2017
НОВИНИ
Тапите по южната част на Околовръстното шосе в София остават
В плановете на правителството няма пари за довършване на южния участък на Околовръстното шосе, стана ясно от изявление на регионалният министър Николай Нанков след заседанието на правителството днес.
Първоначално ще разходим финансов ресурс за Околовръстния път на София, между отсечката на бул. „Ботевградско шосе“ и автомагистрала „Тракия“. Това е т.нар. източна част на „Околовръстно шосе“. Това поясни министърът.
Той се обоснова с лошото състояние на пътя между "Ботевградско шосе" и магистрала "Тракия", макар че там движението е в три ленти. Ще се прави и участък от квартал "Княжево" до Перник. пари ще има и за пъта Варна- Златни пясъци.
Така южното Околовръстно шосе остава с огромните тапи. Там има един участък от около 3-4 километра, който така и не бе завършен до началото на АМ "Тракия" и сега всеки работен ден в пикови часове стават огромни задръствания от коли, идващи от "Самоковско шосе" в посока София, както и в обратната посока.
Кръстовището на Горубляне с Околовръстния път пък може да кандидатства за рекорд на Гинес по трудно и бавно вземане на левия завой от "Самоковско шосе" към Перни Тук дори светофарът не е настроен така ,че да дава предимство в тази посока и хората чакат дълго ,преди да успеят да преминат.
Той се обоснова с лошото състояние на пътя между "Ботевградско шосе" и магистрала "Тракия", макар че там движението е в три ленти. Ще се прави и участък от квартал "Княжево" до Перник. пари ще има и за пъта Варна- Златни пясъци.
Така южното Околовръстно шосе остава с огромните тапи. Там има един участък от около 3-4 километра, който така и не бе завършен до началото на АМ "Тракия" и сега всеки работен ден в пикови часове стават огромни задръствания от коли, идващи от "Самоковско шосе" в посока София, както и в обратната посока.
Кръстовището на Горубляне с Околовръстния път пък може да кандидатства за рекорд на Гинес по трудно и бавно вземане на левия завой от "Самоковско шосе" към Перни Тук дори светофарът не е настроен така ,че да дава предимство в тази посока и хората чакат дълго ,преди да успеят да преминат.
Моля, подкрепете ни.
Реклама / Ads
КОМЕНТАРИ
Реклама / Ads