4|
5275
|09.12.2009
НОВИНИ
Возели ни амортизирани вагони и локомотиви
Все още обаче БДЖ бил най-безопасният транспорт.
Инцидентите в железниците стават заради амортизирани вагони и локомотиви, установи по БНТ министърът на транспорта Александър Цветков. При последния инцидент амортизираният локомотив бил на 42 години, разясни той. Техническото състояние на всички локомотиви в БДЖ ще се преценява от работна група, като най-вероятно към 200 локомотива ще бъдат извадени от експлоатация, но това нямало да затрудни работата на БДЖ.
Все още БДЖ е най-безопасният транспорт, категоричен беше министърът. Инфраструктурата обаче била силно амортизирана, поради което с европейски средства започвала рехабилитация на релсовата мрежа в страната. Средствата от 1 млрд. са осигурени по оперативна програма и по програма ИСПА. Щели да бъдат рехабилитирани всички основни линии и жп възли в страната, които възлизали на над 1000 км. Щяло да има и модерна сигнализация, обеща министърът.
Няма да има забавяне на заплатите на жп работниците, добави още Цветков.
Моля, подкрепете ни.
Реклама / Ads
КОМЕНТАРИ
Реклама / Ads