4|
				 5804
				|09.12.2009
				
								НОВИНИ
				
				Возели ни амортизирани вагони и локомотиви
 
									
				Все още обаче БДЖ бил най-безопасният транспорт.			
			Инцидентите в железниците стават заради амортизирани вагони и локомотиви, установи по БНТ министърът на транспорта Александър Цветков. При последния инцидент амортизираният локомотив бил на 42 години, разясни той. Техническото състояние на всички локомотиви в БДЖ ще се преценява от работна група, като най-вероятно към 200 локомотива ще бъдат извадени от експлоатация, но това нямало да затрудни работата на БДЖ.
Все още БДЖ е най-безопасният транспорт, категоричен беше министърът. Инфраструктурата обаче била силно амортизирана, поради което с европейски средства започвала рехабилитация на релсовата мрежа в страната. Средствата от 1 млрд. са осигурени по оперативна програма и по програма ИСПА. Щели да бъдат рехабилитирани всички основни линии и жп възли в страната, които възлизали на над 1000 км. Щяло да има и модерна сигнализация, обеща министърът.
Няма да има забавяне на заплатите на жп работниците, добави още Цветков.
Моля, подкрепете ни.
 
						 
						 
						 
						 
						 
					
				
			
			
				
				Реклама / Ads
			
			
							КОМЕНТАРИ 
				
				Реклама / Ads
			
		 
			 
					 
                                    
			 
                                    
			 
                                    
			 
                                    
			 
                    
			 
                    
			 
                    
			 
                    
			 
                    
			 
                    
			 
                    
			