Реклама / Ads
2| 5362 |09.06.2010 БИЗНЕС & ТУРИЗЪМ

ЧЕЗ поощрява лоялни клиенти с награди

.
Спад на консумацията на електроенергия и нарастване на лошите дългове. Това са реално последиците за електроиндустрията от икономическата криза, заяви Алеш Дамм, главен оперативен директор на “ЧЕЗ България”, пред БТА.
 

По думите му увеличаването на качеството на услугата преминава в намирането на баланс между цени и разходи, “защото качеството има цена” .

“Ясно си представям, че по един или друг начин в близко бъдеще ние ще награждаваме клиентите, които са лоялни, както и тези, които ще ни помогнат да намалим разходите”, заяви Алеш Дамм.

ЧЕЗ е най-големият доставчик на услугата електроснабдяване в България като обслужва около 3,3 млн. души - повече от една трета от населението на страната, подчерта Дамм.

Той отбеляза, че дружеството е и най-големият инвеститор в този сектор в България. Само за петте години е инвестирало повече от 400 млн. лв. в подобряване на електроразпределителната инфраструктура на Западна България и обслужването на клиентите.
Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 0| 5119 |18.05.2010 Глобиха ЧЕЗ за нелоялни търговски услуги . 0| 5425 |04.05.2010 МРРБ подхвана нелоялните концесионери . 1| 6540 |29.04.2010 GSM-оператори бойкотират клиенти с "махленски номера" . 0| 5570 |23.02.2010 НАП лоялна към клиентите си, пише им имейли

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads