0|
5162
|03.04.2009
БИЗНЕС & ТУРИЗЪМ
Холидей ин приключи обновлението на марката си
Софийският хотел "Холидей ин", който е част от веригата "Интерконтинентал хотелс груп", приключи обновлението на марката си, съобщиха от компанията.
Процесът започна миналия август и се извършва едновременно във всички хотели от веригата по света, съобщава сайтът Infotourism.net. Предвижда се ново лого, промяна на вътрешния дизайн на стаите и общите помещения и повишаване на качеството на обслужване. Специално внимание е отделено и на осветлението. В България обновяването на логото и облика на хотела са отнели 9 месеца. За целта са били инвестирани 100 хил. евро.
Според проучване сред вече обновените хотели в Европа, Африка и Близкия изток новата визия на хотела е повишила приходите от стая с 4,4% през първите 6 месеца. Очакванията на компанията са да бъде постигнат същият резултат и в България.
"Интерконтинентал хотелс груп" обяви плановете си за промените в края на 2007 г. Само за смяната на логото, което годишно се вижда от 100 млн. души, бяха отделени 50 млн. евро.
Първият обновен хотел от веригата беше открит в САЩ през миналата година. Очаква се промените да бъдат факт във всички хотели от веригата през 2010 г. Frognews.bg
Според проучване сред вече обновените хотели в Европа, Африка и Близкия изток новата визия на хотела е повишила приходите от стая с 4,4% през първите 6 месеца. Очакванията на компанията са да бъде постигнат същият резултат и в България.
"Интерконтинентал хотелс груп" обяви плановете си за промените в края на 2007 г. Само за смяната на логото, което годишно се вижда от 100 млн. души, бяха отделени 50 млн. евро.
Първият обновен хотел от веригата беше открит в САЩ през миналата година. Очаква се промените да бъдат факт във всички хотели от веригата през 2010 г. Frognews.bg
Моля, подкрепете ни.
Реклама / Ads
КОМЕНТАРИ
Реклама / Ads