АПИ спря 4 градежа на ”Хемус” заради липса на проект
От Агенцията съобщават, че въпреки това работата по изграждането на 4-те мостови съоръжения е продължила без представянето и одобрението на нов технически проект, което е „категорично противоречие с нормативната уредба и строителните практики“.
Очаква се строителните работи на четирите мостови съоръжения да бъде подновена след около 2 месеца, когато трябва да бъдат готови техническите проекти на четирите съоръжения.
Работата на останалите съоръжения по трасето на участък 2 (от пътен възел „Дерманци" до връзката с път ІІІ-3005 Радювене – Катунец, включително и п. в. „Каленик", област Ловеч) продължава.
Дължината на участък 2 е 19.2 км, като в отсечката са предвидени два пътни възела (п. в. „Угърчин" при пресичането с път ІІІ-3504 Угърчин - Ловеч и п. в. „Каленик" при пресичането с път ІІІ-3005 Беглеж – Катунец), съоръжение на р. Каменица, 9 виадукта, надлез и подлез при пътен възел „Угърчин", селскостопански подлези и надлези, площадка за отдих и др, съобщават от АПИ.
Само преди седмица служебният ресорен министър откри нарушение в участък 6 от магистралата. При проверка на място, беше установено, че там също се извършват строителни дейности, въпреки, че обектът все още няма разрешение за строеж. Тогава представител на строителя заяви, че площадката се използва като паркинг и заради това е голямата концентрация на строителна техника.
За нередности при ремонтите на другите две автомагистрали – „Тракия“ и „Марица“ пък съобщи новият шеф на АПИ в началото на месеца.
Моля, подкрепете ни.