Четвъртък, 19 Октомври 2017, 03:05
Frognews
0| 3113 |30.08.2016

КЗП: Най-много са жалбите срещу мобилните оператори

.
Най-често в комисията за защита на потребителите (КЗП) постъпват жалби срещу мобилните оператори.

40% от случаите, които се решават, са срещу некоректни практики, свързани с телекомуникационните услуги. Статистиката представиха от Комисията, отчитайки резултатите от проверките си през лятото. След сектора на комуникациите потребителите подават жалби най-много за рекламации на аудиовизуална техника, битови уреди, услуги, облекла и други и 21% от жалбите са за енергийни и ВиК оператори.


През лятото КЗП проведе редица проверки и по туристически обект. Направени са общо 6046 ревизии и са съставени 537 акта заради нарушения. Затворени са 107 обекта заради липса на категоризация. Комисията е получила 13 600 жалби, като в 70% от случая са решени в полза на потребителите, посочи председателят на Комисията за защита на потребителите Димитър Йотов.

 

Забранени са над 80 вида опасни стоки при детски бански и обувки, надуваеми стоки. Основните проблеми са цени, които се различават от етикетите и цената, която се маркира на касата, разпространяват се брошури за промоционални стоки, които отсъстват и други.

ОЩЕ ПО ТЕМАТА

. Има задържани на протеста срещу Порошенко в Киев 0| 2153 |18.10.2017 . Шеф на синдикат: ​Обещаните 55 млн. лева за МВР ​ги приемаме като гавра 1| 2180 |18.10.2017 . Седмина от разбитата група с обвинения за трафик на мигранти 0| 2188 |18.10.2017 . Д-р Димитър Ленков: Бедният българин най-много доплаща за здравеопазване 0| 2214 |18.10.2017

КОМЕНТАРИ

Реклама
Реклама
Реклама

БЛОГОВЕ

Ние използваме "бисквитки", за да улесним Вашето сърфиране и да Ви покажем съдържание, което може да Ви заинтересува. Използвайки този сайт, Вие се съгласявате с нашите условия

Разбрах