Неделя, 25 Юни 2017, 13:38
Frognews
0| 3056 |30.08.2016

КЗП: Най-много са жалбите срещу мобилните оператори

.
Най-често в комисията за защита на потребителите (КЗП) постъпват жалби срещу мобилните оператори.

40% от случаите, които се решават, са срещу некоректни практики, свързани с телекомуникационните услуги. Статистиката представиха от Комисията, отчитайки резултатите от проверките си през лятото. След сектора на комуникациите потребителите подават жалби най-много за рекламации на аудиовизуална техника, битови уреди, услуги, облекла и други и 21% от жалбите са за енергийни и ВиК оператори.


През лятото КЗП проведе редица проверки и по туристически обект. Направени са общо 6046 ревизии и са съставени 537 акта заради нарушения. Затворени са 107 обекта заради липса на категоризация. Комисията е получила 13 600 жалби, като в 70% от случая са решени в полза на потребителите, посочи председателят на Комисията за защита на потребителите Димитър Йотов.

 

Забранени са над 80 вида опасни стоки при детски бански и обувки, надуваеми стоки. Основните проблеми са цени, които се различават от етикетите и цената, която се маркира на касата, разпространяват се брошури за промоционални стоки, които отсъстват и други.

ОЩЕ ПО ТЕМАТА

. Миришете вино ли? Путин кастри шефове на лагера „Артек” 0| 801 |25.06.2017 . Синдикати на МВР обсъждат протеста на 5 юли 0| 1630 |25.06.2017 . Светът върви към ядрен конфликт 0| 2205 |25.06.2017 . Красимир Вълчев: Ще въведем единна система за прием в I клас 1| 2176 |25.06.2017

КОМЕНТАРИ

Реклама
Реклама
Реклама

БЛОГОВЕ

Ние използваме "бисквитки", за да улесним Вашето сърфиране и да Ви покажем съдържание, което може да Ви заинтересува. Използвайки този сайт, Вие се съгласявате с нашите условия

Разбрах