6|
15589
|23.12.2010
ЛАЙФ СТАЙЛ
Най-яките реклами спукват от майтап

Найс,а?!
Ju_18



Основната цел на рекламата е да провокира интерес към определена стока. Азбучна истина! Знаят я всички, най-вече рекламните стратези. Както знаят още, че в огромния рекламен пазар това е много трудно и точно там е предизвикателството за големите компании. Моите уважения към леля Мария, но тя трудно може да ме накара да си купя от "нейния" прах за пране, независимо че качествата му може и да са забележителни. Което е доста съмнително, де!
Рекламите, с които ни облъчват тук по телевизиите, радиата, билбордовете и пр., в по-голямата си част са скучновати и бледи. Без да ви агитирам за конкретни продукти, които рекламират, искам да ви демонстрирам колко разкрепостено може да бъде човешкото въображение и какви готини хрумки е в състояние да измисли. Някои от тях са като карикатури, провокират вглеждане и смях, други са истински произведения на изкуството. гимнастика на мозъка и за създателя и за клиента, нали?










Харесаха ви, нали? И на мен! Жалко, че това, което гледаме тук по нашите билбордове не е толкова цветно и майтапчийско. Ако беше, може би нямаше да говорим толкова много за криза, пестене на пари и др. депресивни неща. Понякога е нужна само малка искрица!
Моля, подкрепете ни.






Реклама / Ads
КОМЕНТАРИ
Реклама / Ads